Macskamentők blog

Macskamentők blog

Kistarcsai Kira még mindig gazdit keres!

2022. június 16. - Macskamentők
Ez most komoly? Még mindig senki?
Itt ülök, cuki vagyok, játékos vagyok, kicsi is vagyok, nem leszek egy 8 kg-os ló, aki kieszi a gazdikat a vagyonukból. Igazán helytakarékos és gazdaságos vagyok. Jó, még biztos meg fogok rágni ezt azt... de ha költözhetek mondjuk a Gyuszival, akkor majd rajta levezetem a felesleges energiáimat. Naaaa, légsziiiii, én is szeretnék már egy "gazdira talált" posztban szerepelni és villogni az új otthonommal!
Kira lakáscicának szeretne költözni, vagy biztonságos kifutóval rendelkező családi házba, teraszos lakásba. Budapestre és környékére szeretnénk adni. Ivartalanítási kötelezettséggel fogadható örökbe.
Örökbefogadási szándék esetén írjatok pár soros bemutatkozó levelet a macskamentok@gmail.com címre, melyben röviden részletezitek a tartási körülményeket!
0616.jpg

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása