Macskamentők blog

Macskamentők blog

Bolyhos Tündi gazdira talált!

2022. április 19. - Macskamentők
Egy nagyon jó hírrel szeretném zárni a húsvéti ünnepkört.
Bolyhos Tündi alias Mira a téma.
Picit messziről kezdem a történetet. Ha emlékeztek rá az illatos útról tavaly kihoztam egy nyomorult kis mamit öt kölyökkel. Akik akkor születtek, pár napja. A placenta rájuk volt rohadva. A kis testük és a lábai ki voltak tekeredve. Úgyhogy miután eltávolítottam a placentát, és a köldökzsinórokat, utána nem sokkal meg is haltak. Olyan kettő-három napos újszülöttek lehettek. És hát valószínűleg a keringés az nem úgy működött ahogy kellett volna. Úgyhogy ez a cica az összes babát elvesztette.
Bolyhos Mami lett a neve!
Viszont szerencsés csillagzat alatt született! Mivel az a kedves hölgy aki istápolta a kolónia cicáit felismerte, és miután ivartalaníttattuk örökbe is fogadta.
Bolyhos Lili a neve.
És boldog gazdis macska.
Aztán pár héttel ezelőtt ez a nagyon kedves hölgy, a Bolyhos anyukája segítséget kért.
Hogy ott van Lilinek a testvére. És rajta is segíteni kéne. Mondtam, hogy természetesen segítek.
Olyan tündér volt, hogy a cicát saját költségén elvitte ivartalanítani. És vállalta hogy le is karanténozza.
Megköszöntem, majd mondtam neki hogy kezdjük el hirdetni. Hátha szerencsénk lesz és találunk gazdát.
Írt nekem egy nagyon kedves hölgy, Heléna macskákra. De mivel ő már gazdis kérdeztem, hogy esetleg, nem tudna-e Tündin segíteni?
Nagyon aranyos volt, megnézte a képet, és igent mondott az ismerkedésre. Úgyhogy elment találkozni Tündivel.
Akit a dorombolással sikerült meggyőzni!  És utána pár nap múlva el is ment érte.
Úgyhogy ez egy nagyon gyors és nagyon boldog örökbe adás volt. Amiben az oroszlán részt azt a Lili anyukája vállalta. Köszönöm szépen neki. Én csak egy picit szerveztem rajta.
A család az első kerületben lakik, lakásban. És nemsokára készül a macskaháló.
Cat net segítségével!
Csodálatos, felelős gazdák hoz került.
Mira az új neve!
Boldog gazdis életet kívánok, Mira!
tumdi_bfg.jpg

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása