Macskamentők blog

Macskamentők blog

Fogatlan gazdit keres!

2022. április 07. - Macskamentők
Macskamentők alapítvány új cicája: Fogatlan
A Sánta kutya rendelőből hoztam haza tegnap Bruncival együtt!
Elvittem egy macskát, hazatértem kettővel!
Engem a tegnapi nap úgy kimerített, annyira izgultam Bruno miatt, hogy még ma is érzem.
Na ezért ma posztolom őt.
Egyelőre azt mondom nektek amit a Drnő mondott nekem, aztán majd bővítem.
Ő egy nagyon szerencsétlen senkinek nem kellő fogatlan öreg macska!
Ezért is mondtam igent arra, hogy fogadjuk őt!
Nagyon vonzódom a hátrányos helyzetű, öreg állatokhoz!
Bár ezt a szerelmet az utóbbi időben nem tudom gyakorolni mert kismama dada lettem.
A fülével voltak gondjai.
De orvosilag rendben van.
Oltott
Szűrt
Ivartalan
Nőstény azt hiszem…
Ezt a Sánta kutya rendelő megcsinálta.
Mert nekik is szívük csücske a szerencsétlen állat!
Egyelőre fél!
Olyan gazdát keresünk neki, aki türelmes és elfogadja azt, hogy nem minden állat ölben ülő.
E-mail: macskamentok@gmail.com
fogatlan_bf.jpg

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása