Macskamentők blog

Macskamentők blog

Szép Heléna Gazdira talált!

2022. április 05. - Macskamentők
Heléna sztoriját mindenki ismeri szerintem!
De azért azok kedvéért akik nem, gyorsan összefoglalom:
Heléna gyönyörű galambszürke cirmos cica baba volt.
Aki mami és tesók nélkül került be az Illatos útra.
Szép Heléna nevet kapta nálunk a Macskamentők Alapítványnál.
Azt gondoltam azonnal elviszik.
De hihetetlen módon csak fogytak el a társak de ő maradt.
Majd egy nagyon kedves, aranyos család elvitte egy tavalyi macskánk mellé, aki nem akart maga mellé társat és ezt ki is mutatta.
A család nagyon türelmes volt s folyamatosan kontaktban voltunk.
Én voltam aki azt mondtam, hozzátok vissza mert ez így már nem jó Helénának, aki már fizikális zavarokat mutatott.
Nem nagyon akarták ezt a lehetőséget választani, de fájó szívvel meghozták ezt a döntést.
Belátva, hogy így lesz jobb mindenkinek.
Miután visszakerült alapítványunkhoz már tudtuk, hogy milyen úton kell indulnunk s milyen gazda kell.
Vártunk, vártunk míg eljött a nagy Ő Erika személyében, aki egy fantasztikus hölgy. Nem riasztotta el Heléna sztorija és jött is érte!
Azóta is tartom vele a kapcsolatot.
Én gyáva voltam bevallom!
Csak most merem feltenni, hogy Heléna gazdis.
A rengeteg kép közül választottam párat.
Örüljetek hát velünk!
Ez a történet is azt mutatja, mindenkinek megvan a maga gazdája, csak össze kell “párosítani”őket!
Boldog gazdis életet, Heléna!
helena2022_bfg.jpg

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása