Macskamentők blog

Macskamentők blog

Harcos

2022. március 14. - Macskamentők
Alapítványunk egyik ikonikus alakja Harcos.
Tisztán emlékszem mind a mai napig a bennem kavargó érzésekre.
Jénáki Gaby barátnőm hívott fel azzal a kéréssel, hogy a kedves párja, Krisztián talált egy pici macskát. Elvállalom-e?
Mivel sok sok éve a barátom, civilként macskákat ment, ha éppen szembe jön vele egy, azonkívül sokat segített már nekem, így igent mondtam.
Amikor megláttam, hogy mekkora és, hogy néz ki: egy gyors infarktuson átmentem.
S mondtam, hogy nem vállalok felelősséget azért, hogy életben marad!
Nagyon apró volt s akkor kezdett volna nyírni a szeme ha tudott volna a gennytől.
Tehát kb egy hetes volt.
De aztán az első étkezés után, mikor majdnem lenyelte a fecskendőt a kezemmel együtt.
Akkor írtam Gabikának, hogy nem lesz itt gond. Szemét szépen kezelhettem.
Majd egy hölgy, aki velem ellentétben nem szeret celebkedni, azt mondta ő szívesen vállalja Harcos etetését.
Közben ezt a mondatát ezerszer megbánta!
Ugyanis Harcos a nevét innen kapta, hogy első pillanattól kezdve, halált megvető bátorsággal küzdött az életéért!
Ez a következőkben nyilvánult meg:
Annyit evett mint 3 kölyök .
Ha nem jött időben a kaja és sosem jött: ordított!
Ha éhes volt: ordított!
Ha fázott: ordított!
Ha unatkozott: ordított!
Úgyhogy a napi program:
Ordítás, ordítás, üvöltés, evés, kakiltatás, dorombolás.
Így nagy harcok közepette csak eltelt az a plusz hét hét mire oltatni lehetett.
Majd ehhez képest ,nemsokára gazdához is ment!
Egy kedves pár fogadta örökbe s pont a napokban jelezték vissza az ivartalanítás meglétét amit ugye kérek.
Gabika készítette ezt az összeállítást!
Gondoltam megosztom veletek!
Kérlek az 1 %-kal támogasd a Macskamentők Alapítvány Harcosait!
Ha teheted akkor a számlaszámunkon is meg tudod tenni!
Köszönjük!
Raiffeisen Banknál vezetett 12012307-01195906-00100004 számlaszámon, kedvezményezett: Macskamentők alapítvány

 

harcos.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása