Macskamentők blog

Macskamentők blog

Őszike

2021. október 11. - Macskamentők
Macskamentők alapítvány 31. bántalmazott, sebes cicája.
Ma itt termett a kertemben egy nagyon picike, feltehetően ismét bántalmazott kiscica!
Hogy tényleg törne le mind a két keze már ennek a sok idiótának, aki állatokat bántalmaz!
A címet is pont ezért nem teszem ki a honlapra, hogy ez ne legyen, mint ami nap mint nap van más menhelyeken!
Közben megnéztem :
Miért is ne kislány lenne?!
Én olyan max hat hetesre tippelem.
Míg beértem ki is találtam a nevét:
Őszike
Mert őszi termés 
Kérem aki adakozna:
Royal Canin Mother And Baby száraz tápot küldjön, vagy hozzon neki.
Bocsánat, hogy dühös posztot írtam, annak ellenére, hogy sosem szoktam!
De a szadistákon kívül elegem van a szaporítókból is!
Hogy gyakorlatilag február végétől már almok voltak!
Mikor értik meg vajon, hogy ivartalaníttassák az állatokat???
Éjjel-nappal ivartalaníttatunk!
Ivartalan állatokat adunk ki!
Illetve a kölyköket, akiket még nem lehet, azokat ivartalanítási kötelezettséggel!
És nézzétek, hogy mégis dugig vagyunk kölykökkel!
Bosszantó!
Kérem aki tudja támogassa őt!
Már csak kettő ilyen apró kölyök van:
Harcos
És most Őszike
Mind a kettő kislány.
Ha pénzzel szeretnéd támogatni:
Alapítvány számláján megteheted!
Raiffeisen Banknál vezetett 12012307-01195906-00100004 számlaszámon, kedvezményezett: Macskamentok alapítvány
Őszike
Látogatni jöhetsz. Egyeztetsz egy időpontot és hozhatsz nekik személyesen is tárgyi adományt!
E-mail cím: macskamentok@gmail.com
Mindent megköszönünk szépen az árvák nevében!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása