Macskamentők blog

Macskamentők blog

Hírek a gazditól: Xénia és Xavér

2021. február 09. - Macskamentők
Kaptam egy rakás képet Xénia-Xavér párosról. És tudjátok mindig csak egyet szoktam feltenni.
De olyan fantasztikusak, hogy legszívesebben mindet feltölteném!�
De így hármat választottam ki.
Történetük: Tudjátok, nagyon sok macskát mentünk és adunk örökbe, ha szerencsénk van. Ebből kifolyólag egy csomószor nem emlékszem a sztorira.
De vannak olyan esetek, amiket akkor sem fogok elfelejteni, ha 100 éves leszek.
Hát ez is az.
A történtet eleje nem indul izgalmasan, Molnár Irén
kedves állatmentő társammal szoktunk mi együttműködni.
Így csinált egy közvetített hirdetést, hogy két baba bajban van és én elvállaltam.
Na innen kezd izgi lenni a történet.
Viszonylag sokáig benn voltak mert ugye kismacska szezonban főleg senkinek nem kell kismacska.
Majd Xéniára jelentkezett egy nagyon kedves fiatal pár, akiket próbáltam rábeszélni arra, hogy vigyenek két macskát!
Hiszen megvan hozzá a szuper környezet és az anyagi lehetőség és annál nagyobb élmény nincs, mint kettő tesó együtt. Mindenkinek sokkal jobb is ez�
De nem sikerült!
Azt mondták nem mernek!
Én ezt elfogadtam.
Aztán telt múlt az idő:
Macskák fogytak fogytak!
Xavér nem kellett senkinek itt maradt árván tesó nélkül.
Mint ugye később megtudtam a pár is nézegette az oldalt és beszélgettek arról, hogy kéne Xéniának a tesó. Mert szegény ott árválkodik és nem fogadja örökbe senki. Ez eltartott egy darabig majd egyszer csak azt mondták:
Tilda!
Meghoztuk a döntést !
Szombaton elhozzuk a tesót is mert marhára sajnáljuk, hogy ott árválkodik !
Erre mondtam: Na itt volt az ideje végre !!��...Nem!Nem ezt mondtam!���Jó, persze! Gondolni gondoltam ��
De nagyon megörültem!
Így pár hónap után a szétszakított két kis árva lélek, akik már az utcán is, ahol éltek, csak egymásra számíthattak! Végre egymásra találtak !������
Köszönhető ez ennek a tündér párnak !
Nagyon boldogok együtt!
Nézzétek!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása