Macskamentők blog

Macskamentők blog

Bella gazdit keres!

2020. szeptember 23. - Macskamentők
Illatos útról érkezett cicánk kapott nevet és egy kis beszámolót.
Sziasztok! Én Bella vagyok!
Nagyon sokan azt mondják rám és a hasonló társaimra ,hogy pfúj de ronda macska! Kell a fenének! Sőt üldöznek is minket jobban mint a többieket!
De idi anyukám Bellának nevezett el!
Mert azt mondta szép vagyok és soha ne hallgassak senkire!
Tutti, hogy engem csak egy nagyon jó ember fog elvinni! Aki egy érett személyiség !
A sekélyes embereknek fontos a külső.
Egyébként anyu azt mondta, hogy én sosem voltam kóbor macska, hanem házi szaporulat vagyok. Mert hihetetlenül kedves, tiszta és jól szocializált vagyok! És aki engem választ az megnyerte a lottó ötöst!!
Mit kell rólam tudni ?
3-4 hónapos vagyok.
Fiv-Felv negatív, oltott
Aktív okos csaj.
Csak lakásba adnak oda Budapestre és max a környékére.
Egyelőre szokom a többi állatot mert nem annyira csípem őket.
Anya most azt mondja inkább egyedül laknék, de ki tudja mi lesz később!
Gyerekeket szerinte bírnám.
Még van két felnőtt nagy ÉN�
Pamela és Fröcsi
Gazdihoz kerülésig várja a virtuális gazdikat is!
Gazdikeresőnket támogathatjátok pénzadománnyal a Raiffeisen Banknál vezetett 12012307-01195906-00100004 számlaszámon, közlemény: cica neve, kedvezményezett: Macskamentők Alapítvány
Tápot vagy egyéb eledelt leadhattok a Budapest Récsey Center Fressnapf üzlet adománygyűjtőjében, vagy egyeztetés után személyesen átvesszük Pesten. Minden segítségért nagyon hálásak vagyunk mi is és a cicák is, köszönjük szépen!
Örökbefogadási szándék esetén írjatok pár soros bemutatkozó levelet a macskamentok@gmail.com e-mail címre!
bella0923_bf.jpg

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása