Macskamentők blog

Macskamentők blog

Új bekerülők az Illatos útról

2020. szeptember 19. - Macskamentők
Kedves Ismerősök és Támogatók!
Az idén megesküdtem, hogy ha a kismacskák gazdisodnak ide többet kismacska be nem lép az IDÉN!!
Erre mit csinálok?
Nem fogjátok elhinni:
Tegnap éjjel alvás helyett Illatos út lapját néztem és sosem jó mikor már van második oldal!
És megláttam ezt a macska családot!
Nem késlekedtem, ma már mentem is be értük !
Ti azért szombat vasárnap meg ünnepnapon ne menjetek az Illatosra mert zárva!
Én bekunyiztam magam: köszönöm a vezetőség, a dolgozók és Anna Drnő segítségét.
A mami azt mondták nagyon vad!
N amost nem vad hanem retteg!
Pillanatnyilag eszik és eszik és eszik.
Szegényt egy út mellől szedték össze nagy nehezen.
Remélem a kölyköket nem viselte meg ez a rengeteg trauma és anyát sem.
A képen úgy láttam feketék a kicsik de nem, hanem cirmosok.
Mondjuk azok se kellenek senkinek!
Viszont ezek szerintem nagyon szép színűek.
Nagyon kérem a segítségeteket !
Aki kaját szeretne adni ide is hozhatja,postán is feladhatja ahogy kényelmesebb :Royal Canin mother And Babycat kaja����
Anyagilag a bankszámlánkon tudod őket támogatni:
Raiffeisen Banknál vezetett 12012307-01195906-00100004 számlaszámon, kedvezményezett: Macskamentők Alapítvány
Nagyon szépen köszönjük!!!
Nyilván a babákat ahogy szoktuk nézegetni lehet még csak, nem gazdikeresők!

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása