Macskamentők blog

Macskamentők blog

Samu gazdira talált!

2020. szeptember 11. - Macskamentők
Samu gyereket két kisgyerek találta és adta le nekem.
Egy csuda aranyos, de aktív rossz gyerek azért, mint minden kismacska.
Hajni régi ismeretség és nemrég vesztette el rákos macskáját így szeretett volna egy új cicát.
Már kaptunk is gazdis levelet:
Szia Mami! Képzeld, már harmadik napja élvezem a gazdis macskák aranyéletét. Kiderült, hogy nagyon házias vagyok. Tegnap segítettem lepakolni a ruhaszárítót, meg szétszedtem a mosogató szivacsot. Nem hagyom anyát éjjelente aludni, na ezért kicsit morcos szokott lenni. De akárhogy is van, imád engem, és már most minden elképzelhető finomságot rendelt nekem az internetről. Imádom, ha puszilgat, mindig dorombolok neki ezért. Szokta ilyenkor mondani, hogy naaaa kapok egy nyálas fröcsögőst? ��� Hihetetlen, hogy milyen jól érzem magam, köszönöm, hogy az új anyukámnak adtál. Puszi : Samu, most már Borisz❤️❤️
Hát ennél többet és szebbet nem is lehet írni!
Köszönjük a képeket és a levelet a gazdinak!
Boldog gazdis életet, Samu/Borisz!
samu_bfg.jpg

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása