Macskamentők blog

Macskamentők blog

Rubin még mindig gazdit keres!

2020. augusztus 30. - Macskamentők
Helló emberek! Ónix tesója vagyok, és bár nem én vagyok a legszebb, Tilda szerint én vagyok a legcukibb és legkedvesebb a csapatból. Imádom az embereket, imádok ölben lenni, dörgölőzni, imádom ha simiznek, dajkálnak, puszilgatnak, imádok bekuckózva dorombolni. Költöznék egymagam is, vagy valamelyik pajtásommal, szeretem a gyerekeket és a kutyákat is, úgyhogy teljesen kompatibilis vagyok mindenkivel. Lakáscica lennék természetesen és ígérem, hogy bearanyozom minden napod gazdi, csak gyere mááááár!
Gazdihoz kerülésig várja a virtuális gazdikat is!
Gazdikeresőnket támogathatjátok pénzadománnyal a Raiffeisen Banknál vezetett 12012307-01195906-00100004 számlaszámon, közlemény: cica neve, kedvezményezett: Macskamentők Alapítvány
Tápot vagy egyéb eledelt leadhattok a Budapest Récsey Center Fressnapf üzlet adománygyűjtőjében, vagy egyeztetés után személyesen átvesszük Pesten. Minden segítségért nagyon hálásak vagyunk mi is és a cicák is, köszönjük szépen!
Örökbefogadási szándék esetén írjatok pár soros bemutatkozó levelet a macskamentok@gmail.com e-mail címre!
rubin0830_bf.jpg

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása