Macskamentők blog

Macskamentők blog

Kira gazdira talált!

2020. augusztus 19. - Macskamentők
Kira egy csodaszép, gazdája által leadott macska. Szürke színű. Feltehetően valamiféle pedigrés felmenők is be -becsatlakozhattak.
Egy nagyon kedves hölgy jelentkezett rá, aki a férjével él egy budapesti lakásban és ide szerettek volna első cicát.
Picit félek én az első cica választóktól, gondolom nem kell elmondani senkinek miért!?
Ennél jobban csak attól félek mikor kutyás akar “váltani”cicára, mert mondjuk meghalt a kutyája és most macskában gondolkozik.
Szóval picit feszült voltam, hogy Kira hogy állja meg a helyét. Éreztem, hogy macska ügyben itt mik lesznek az elvárások és úgy gondoltam, mivel Kira már nem kölyök, és inkább félős, valószínű nem fog őrjöngeni, ugrálni, szétbontani a házat.
Azóta a hölgytől ha jól emlékszem már kétszer kaptam levelet, illetve pontosabb az a meghatározás, hogy kétszer váltottunk levelet. Mert ilyenkor megvitatunk pár dolgot.
Úgyhogy egyelőre azt tudom nektek elújságolni, hogy Kira szépen teljesít!
Szerencsére a hölgy és a férje megértette, hogy Kira kedves, de félős macska. És főleg kezdetekben a kanapé alatt fog lakni és elő sem jön.
Úgyhogy szerencsésen átvészelték türelemmel és szeretettel a kanapé korszakot, és nagyon boldogok Kirával.
S a mostani levelét egy ilyen mondattal fejezte be:
"Nem is értem miért nem lett előbb cicánk... :)))"
Boldog gazdis életet, Kira!
kira_bfg.jpg

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása