Macskamentők blog

Macskamentők blog

Felíci gazdira talált!

2020. augusztus 19. - Macskamentők
Na akkor elárulom, hogy miért voltam múlt hét pénteken Boda Cili látogatóban:))
“Kiszállítottam“ a gazdához Felícia cicát.
Felíciát mindenki ismeri aki kicsit is követi az oldalunkat vagy akár az én bejegyzéseimet.
Illatos útról hoztam el és dobozban szült.
Egy babája meghalt, a maradék hármat nagy szeretettel és felelősséggel nevelte fel.
Közben már túl jutott az ivartalanításon, oltáson.
Így már mehetett új otthonába.
Kati barátnőmhöz került, akinek most halt meg a szintén tőlem hozott cicája.
Most egy nagyon különleges, igazi levakarhatatlan szeretetbombát kapott.
Eddig mindig csak problémás macskái voltak, mert ő ezeket szereti :))
Nem én sóztam rá őket! 
Így most ez egy egészen különleges élmény lesz számára.
Napi szinten beszélünk és úgy néz ki haverok lettek.
Boldog gazdis életet, Felícia!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása