Macskamentők blog

Macskamentők blog

Barka Balázs gazdira talált!

2020. március 04. - Macskamentők

Azért nem fogok soha menhelyet csinálni 100-150-200 állattal, mert nekem nagyon fontos az, hogy megismerjek egy állatot. Majd a tulajdonságai alapján végig tudjam gondolni azt, hogy milyen variációk azok ahol ő is meg a leendő gazda is boldog lehet. Ahogy láttátok Balázs hirdetését ott is odaírtam, hogy milyen gazdákat Illetve családokat képzelnék el Balázsnak. Itt legelső helyen szerepelt: egyedülálló hölgy egyedüli állatának.
És lássatok csodát jelentkezett is egy nagyon kedves hölgy, akinek van családja, aktív, javakorabeli hölgy. De a gyerekei már külön élnek. így keresett magának egy társállatot.
Mikor megkaptam a bemutatkozó levelét, amit ugyan nem ő írt, de az ő életéről írt a barátnője. Szóval akkor azt gondoltam: Szeret engem az Isten és ő küldte a hölgyet.
Picit féltem tőle, hogy Balázs gyors lesz neki, merthogy fiatal és ezért talán lehetnek gondok, de mivel eltelt egy hónap így már mondhatom hogy minden oké.

Köszönjük a képeket a gazdinak!

Boldog gazdis életet, Barka Balázs!

balazs_bfg.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása