Macskamentők blog

Macskamentők blog

Csilla gazdira talált!

2020. február 03. - Macskamentők

Hát ez a nap is eljött Csilla életében. 2019. márciusa óta várta az igazit.

Csilla cica sztorija:
Csillát az Illatos útról hoztam ki. Kis csonti csaj volt.
Gazdái adták le megfigyelésre, mert állítólag valakit megharapott .
Így két hét biztos ketrec rabság az Illatoson kötelezően. Mikor lejárt az ideje, bementem érte .
Azonnal szűrés:Fiv Felv negatív volt. Majd folytatódott a rossz dolgok sorozata, mert azonnal ment ivartalanításra .
Tudtam, hogy Csillának nagyon nehéz lesz gazdát találni mivel utálja a többi macskát így csak egyedülinek mehet.
Ráadásul egy tipikusan kijárni szerető macska. Aki szívesen van benn de ugyanúgy szeret kinn lenni.
Csilla nagyon sok adomány gyűjtő napot túlélt itt nálunk, senki nem szeretett belé.

Telt múlt az idő, körülötte cserélődtek a cicák, neki nem jutott gazdi.
Mígnem nemrég jelentkezett egy nagyon kedves javakorabeli házaspár, hogy nekik Csilla tetszik.
És ha kölcsönös akkor el is vinnék. Biztonságos kertes házba benti macskának, de ha van kedve kimehet.
Gondoltam magamban:Köszönöm Istenem!
Rájuk vártam !
Csilláról heti szinten kapok infót .
A drága hölgyet nagyon megszerettem és remélem ez kölcsönös és tartjuk majd a kapcsolatot!

Köszönöm a támogatást azoknak, akik az utóbbi időkben segítettek!

csilla_bfg.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása