Macskamentők blog

Macskamentők blog

Laura gazdira talált!

2019. március 04. - Macskamentők

Már nagyon izgultam, hogy feltehessem nektek a fantasztikus hírt: Laura gazdira talált!
Nem tudom mennyire van képben nektek Laura macskánk?
Talán akik szoktak nyílt napokra járni azoknak megvan.

Kis sima jelölt fülű házi macska.
2018. f bruár 7-én hoztam ki az Illatos útról .
Több mint egy év elteltével lett gazdis!

Nagyon tündér házaspár vitte el.
Én mondtam,hogy kezdetekben félénk és tartózkodó a cica, viszont ezt első pillanattól kezdve cáfolta. Úgyhogy már szólni sem mertem :)

Most kaptam a gazdától fotót és levelet.
Úgyhogy fel merem tenni nektek.

Nagyon nehéz egy ilyen régi macska örökbe adása,az ember egyik szeme sír a másik nevet.

Boldog gazdis életet, Laura!

"Kedves Tilda!

Ígértük, hogy hírt adunk Lauráról:
Új családtagunk a Mira nevet kapta, és olyan gyorsan beilleszkedett, hogy nem is tudjuk már elképzelni nélküle az életünket. Már első este mellénk feküdt a kanapéra, ahonnan azóta elzavarni sem lehetne. Nagyon beszédes kislány, folyton hangosan követeli a simogatást. :) Emellett nagyon kedves, bújós, és lassan a játékos oldalát is kezdi megmutatni. :)
Nagyon hálásak vagyunk, hogy megmentettétek Mirát, és hogy mi lehetünk a családja. Nagyon köszönjük a munkátokat, és sok erőt, kitartást kívánunk hozzá!"

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása