Macskamentők blog

Macskamentők blog

Hírek a gazditól: Vali

2019. február 04. - Macskamentők

Biztosan sokan emlékeztek még Valira, aki a nyári nyílt napok sztárja volt. Pici apróságként találta Bojtos Ivett és kedves férje.
Új otthonába is még kicsiként került, már akkor is kaptunk gazdis képet, amin látszott, hogy Áfonya (bizony, ilyen szép nevet kapott) nagyon jól érzi magát.
Most újabb képeket kaptunk és csak ámulunk. Áfonya igazán elegáns, kiegyensúlyozott, boldog cica, aminek mi nagyon örülünk. A plakátja mellé mutatom azt is milyen kis tenyérnyi szőrgombóc volt.

Köszönjük a képeket a gazdinak!

vali_bfg_1.jpg

vali_bf_1.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BNati 2019.02.11. 13:00:56

Nagyon örülök, hogy Vali új helyet talált! :) Nem rég fogadtam én is örökbe egy kis cicát és rájöttem mennyire lehet hozzájuk kötődni. Utána is olvastam és találtam egy cikket, amit nagyon érdekesnek találtam szóval gondoltam megosztom veletek. Itt tudjátok ti is elolvasni: tudomanyplaza.hu/macska-es-ember-kapcsolata/ Legyünk együtt büszkék, hogy cicás gazdik vagyunk. :)
süti beállítások módosítása