Macskamentők blog

Macskamentők blog

In memoriam Szerénke!

2016. november 05. - Macskamentők

Aki régebb óta ismer tudja, hogy gyengéim az idős állatok. Volt egy idő amikor itt tiszta öregek otthona volt.
Tavasszal segítséget kért egy bajban lévő család négy öreg macskával kapcsolatban. Mivel dugig voltunk nem tudtam többet vállalni, azt mondtam a legöregebbet kérem.
Mikor elmentem láttam milyen szép! Igaz tele volt bolhával, a rüh ömlött a füléből, teste sovány volt, de rozoga állapotában is szép volt. Aztán elhoztam, az élősködőket kiirtottam, megfürdettem. Menni nem nagyon tudott, de itt újra talpra állt és fiatal lett. Egy foga volt, így csak puha ételt tudott enni. Sokat rohangászott a kertben furcsa dülöngélő járásával. Persze a legkisebb baba cica is megelőzte .Nagyon szelíd cica volt és szerény. A többi macska jelenléte éltette.
Az utóbbi napokat már egyre lassabban töltötte, sokat pihent, nappal a kertben, éjjel benn egy kedvenc macska dobozban. Ráadásul macskanáthát kapott. Hiába került be az orvoshoz. Pár napra rá meghalt, csak az élettelen testet hoztam haza.
Természetesen ő is sírt kapott: Bandika és Dominus sírja mellé került. Már hárman együtt szaladgálnak a Nagy Cica Mennyországban. Ha felnéztek az égre egy csillaggal több van tegnap óta. Szerénke élt 20 évet. November 3-án elköltözött és Cica Angyal lett belőle .
Emléked bennünk él. Nyugodj békében Drága!

szerenkebucsu_bf.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása