Macskamentők blog

Macskamentők blog

Ujjbáb

2013. június 24. - Macskamentők

Nézelődés közben bukkantam rá a lenti cica ujjbábokra, és egyből beugrott, hogy gyermekkoromban mennyire nagyon tetszett, amikor báboztak nekem. Én viszont soha nem tudtam, béna vagyok hozzá...

És ez a két cica nagyon aranyos szerintem. Bár nekem a teljes kínálatból legjobban a kis vakondos készlet tetszik (a lenti linken megtalálható).

meska.jpg

http://www.meska.hu/ProductView/index/704641?sp=2

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása