Macskamentők blog

Macskamentők blog

Matyi gazdit keres!

2015. július 10. - Macskamentők

Macskamentők Alapítvány gondozásába került 2015.07.09-én.

Íme a csöppség bemutatkozása:

"Matyi a nevem.Kb.3 hónapos,cirmos-fehér fiatal kandúr vagyok. Az én életem érdekesen alakult,szinte labdáztak velem. Engem a piacon megvettek X zsetonért.
Aztán egy kis lakásba vittek,ahol laknak 10-en.Egyszer kiszöktem. Rám talált egy felelős cicás,elvitt egy kedves hölgyhöz,ki vigyázott rám. Épp lett volna idim,amikor megjelent pár ember és elkértek engem azzal,hogy állítólag az övék vagyok. Rá egy hétre rám untak, nem kellettem nekik. Visszakerültem a kedves hölgyhöz és segítséget kért számomra. Így kerültem Macskamentők alapítvány gondozásába.
Hánykódásaim után keresek egy jó kényelmes és meleg otthont, ahol kedvemre szaladozhatok, virgonckodhatok.Nagyon szeretek játszani, ha a gazdi rosszul van, megyek,dorombolok neki, hogy jobban legyen. Had szeresselek Téged, nagyon szeretném már megtalálni kedves kis gazdim, akivel kölcsönösen figyelhetünk egymásra. Virgonc vagyok és derűs, de a bajban odabújok, dorombolok.
Ha szeretnél velem eltölteni sok időt ketten, de lehetünk 3-an vagy 4-en is,ugyanis szeretek a cicákkal játszani .Idiben 3 nagy cicát bosszantottam.Gyerekeket is szeretem, ahol kezdtem a pályafutásom, 5 gyermek volt. Hiányoznak,de mennem kellett, mert cicaszőrrel járok. Szeretnék boldog lenni és boldogságot vinni az életedbe! Gyere értem!"

Akinek megtetszettem és szeretne engem örökbe fogadni: macskamentok@gmail.com címen érdeklődhet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása