A Manchester City elleni mérkőzés

club_world_cup_logo.jpgA Juventus az Al-Ain után a marokkói Wydad AC csapatát is gólzáporos győzelemmel gyűrte le, s ezzel már biztosította helyét a klubvilágbajnokság egyenes kieséses szakaszában. 

Az utolsó csoportmérkőzésen a Juventus ellenfele a Manchester City lesz, s ugyan már az angol csapat is biztos továbbjutó, az összecsapásnak komoly tétje maradt. Mivel a továbbjutók a H-csoportból kapnak majd ellenfelet, a csoportgyőzelem azt jelentené a zebramezeseknek, hogy jó eséllyel elkerülik a csoportját minden bizonnyal megnyerő Real Madridot, s helyette az Al-Hilal vagy a Red Bull Salzburg következne.

A Juventus és a Manchester City azonos pontszámmal, azonos gólkülönbséggel áll a csoport tabelláján, azonban a torinóiak eggyel több gólt szereztek, így egy döntetlen már csoportgyőzelmet jelentene Igor Tudor csapatának.

A hazai idő szerint 21:00-kor kezdődő mérkőzést az Match 4 közvetíti élőben.

A Juventus utazó kerete a következő:

Kapusok: Pinsoglio, Di Gregorio, Daffara, Garofani.

Védők: Alberto, Bremer, Gatti, Kelly, Kalulu, Rugani, Cambiaso, Savona, Rouhi.

Középpályások: Locatelli, Koopmeiners, McKennie, Kostić, Thuram, Douglas Luiz.

Csatárok: Conceição, Vlahović, Yıldız, González, Milik, Adžić, Kolo Muani, Weah, Mbangula.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/18895246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kives 2025.06.26. 19:15:33

Kedves Szurkolótársak!
Én ma egy nagyobbacskát tettem a kedvenc csapatomra. Teljesen az az érzésem, hogy ma megint nyerünk a M.City ellen. A családom sokkal jobban meggyőzött a két mérkőzés alatt, mint a City. Talán ők nem veszik annyira komolyan, lehet még nem, vagy épp nincsenek rászorulva a plusz millákra, amúgy is jól el vannak eresztve, vagy nem is tudom ... de mi elég lelkesek és sikerre éhesek vagyunk. Lehet csak rózsaszín felhő, de én nagyon hiszek ma a győzelemben.
Tudor elég jól lelkesít, szerintem.
Gyerünk fiúk! Mutassátok meg!

Apuleius 2025.06.26. 20:02:25

Juventus: Di Gregorio; Kalulu, Savona, Kelly; Alberto Costa, Locatelli, McKennie, Kostic; Nico Gonzalez, Koopmeiners; Vlahovic

BellaDona 2025.06.26. 20:07:19

A második csapattal játszik, vajon mi lesz a vege.

west30 2025.06.26. 20:13:16

@Apuleius: Atyaeg ez mar hivatalos is?Azt hittem valami ressz trefa mikor reggel olvastam. :)

Majki4 2025.06.26. 20:14:13

Kostic... Azért ez kicsit szíven üt

Apuleius 2025.06.26. 20:16:33

@west30: Igen, ez a hivatalos kezdőnk :-)

NewJuve1986 2025.06.26. 20:18:50

Nem nagyon akarunk nyerni... Se Thuram, se Yildiz, se Muani.... Azért ez durva!

Dante01 2025.06.26. 20:31:13

Nem tudom biztos én vagyok a pesszimista, de én 2.5 gól fölé és MC győzelmet raktam.Most, hogy láttam a kezdőt keveset is tettem fel.

Gabi 69. 2025.06.26. 20:40:21

Úgy látszik Tudor csak mellé beszélt hogy nyerni akarunk. Vagy a második félidőre sor csere addig hagy fáradjanak. Csak félek ez a kezdő nem tudja szorosan tartani a meccset egy félidőn keresztül.

Rodri13 2025.06.26. 20:50:43

Bangula csere padon sincs...
Majd a forest eladja 40-50 milláért jövő nyáron ha jól teljesít , viszont bremernek örülök hogy a padon van végre:)

JuveMI 2025.06.26. 20:55:42

Tudor báttya úgy döntött, hogy most veti be kétes értékű harcosait... lehet bizonyítani! A 16 között már nincs boszorkánykonyha, ott a legjobbak kellenek!
u.i.: Kár, hogy papíron nincsen védelmünk...

Juventina7 2025.06.26. 21:07:48

Persze ezt a meccset nem adja az M4sport…

Hajrá srácok, remélem nem szaladunk bele egy csúnya pofonba. :)

Mitya10 2025.06.26. 21:10:36

Eddig sok közünk van a meccshez...

Csak Csucsu 2025.06.26. 21:14:14

@Mitya10: egyből a gól után azért vlt egy Vlaho helyzet szembe a kapuval kb 10 méterről ...csak a gyengébbik lábával 10 méterrel mellé lőtte pedig volt két belfutó is

Gabi 69. 2025.06.26. 21:14:37

@Dante01: Nagy valószínűséggel meg nyered. A Match 4 adja.

Il Principino 2025.06.26. 21:15:32

Dusan megint mit balfaszkodott a helyzeténél..Szerencsére gyorsan tudtunk egyenlíteni, bravo Kopi!

Mitya10 2025.06.26. 21:15:45

@Csak Csucsu: Tudom. Èn a city góljàig èrtettem h csak nyomozzuk a labdàt. Vlaho 1 zseni 90 millàs csatàr. Nem lep màr meg semmilyen mozdulata sem.

Il Principino 2025.06.26. 21:23:36

Rodrit hamar összefoltozták a Citynél..
Nálunk Bremer meg a Cabal sincs még!
Dokuval nehezen bírunk

Andras74 2025.06.26. 21:26:57

Mi lehetett Kalulu elképzelése?

Rikoo 2025.06.26. 21:27:00

Borzalmas a védelmünk és nem csak Kalulu szerencsétlenkedése miatt mondom.

Rikoo 2025.06.26. 21:27:21

@Andras74: Kibelsőzni szögletre, csak sarokkal találta el.

MdewC 2025.06.26. 21:28:39

Ez mi a f@szom volt ez az öngól?

Ilyen fost még életemben nem láttam.

Gratulálok Kalulu.

Piettro85 2025.06.26. 21:29:17

szèt van szopatva a vèdelem, ennyi òvodás üresbe futtatást règen láttam top klub ellen mint amit leművelnek a juvèval... kalulu fogalmatlan, vlahot hagyjuk... örülnèk ,ha a city megállna 4 alatt...

Andras74 2025.06.26. 21:29:56

Mi lehetett Kalulu elképzelése?@Rikoo: akár ki is vághatta volna a mezőnybe, ballal. Ezen a szinten nem érzem túlzott elvárásnak.

Il Principino 2025.06.26. 21:31:04

@Rikoo:
Épp akartam írni, hogy Kelly,Savona,Kalulu.. a BBC után kész röhej sajnos!
Kétlem, hogy vissza tudunk jönni a meccsbe mégegyszer.

Davee78 2025.06.26. 21:32:08

Alberto nem tudja milyen rendezvényen van

MdewC 2025.06.26. 21:32:16

Mindegy mennyiért, de Vlahot el kell adni nyáron.

Kell a védelembe is ember.

Többit nem tudom, de eddig kegyetlen gyenge.

west30 2025.06.26. 21:33:31

Semmi gond nincs itt,Gattival hosszabbitunk majd megoldja amikor visszater.

Rikoo 2025.06.26. 21:34:33

@Andras74: Persze ez egyértelmű. Mindegy, ez van sajnos. Rohadt meleg lehet, nagy a nyomás is a védőkön, 80-20 a labdabirtoklás...
Az más kérdés, hogy senki nem is tudja ezt a szintet tartani. Amikor az elérhető legjobb védőd ilyen szinten van benne két gólban is, akkor ott a keret minőségével is komoly gondok vannak...

JuveMI 2025.06.26. 21:35:58

Tény, hogy ez ellen a '90-es évekbeli, susogós-melegítős, újgazdag, benzinkutas banda ellen (amely a futballklubok legalja)... ezzel a védelemmel kb. annyi esélyünk van, mint anno nekem metálos-rockernek a diszkóban... jó p~nát felszedni....

Leram7 2025.06.26. 21:46:24

Kalulu tipszmikszelt.

Gabi 69. 2025.06.26. 21:47:57

Az összeállítás és a mutatott játék alapján az eredmény ránk nézve hízelgő! Vlahót szerintem ingyen sem tudjuk majd eladni. Csak egy valami zavarja a látottak alapján. A labda.

bartender 2025.06.26. 21:53:31

Azèrt ez a City kezdő is milyen már?... Ès ezzel a fakóval nyomnak ellenünk 80-20-as labdabirtoklást.

Rodri13 2025.06.26. 21:55:15

5ös csere a második felesre!

Rikster 2025.06.26. 21:56:39

Elég egyoldalú a meccs és sajnos nem a mi javunkra. Két passz nem megy egymás után.

Azt nem értem Mckennie helyett vagy Loca helyett miért nem lehet Douglas Luiz-t kezdetni, kizárt hogy többet ne tudna ehhez hozzátenni.

JuveMI 2025.06.26. 21:56:50

És remélem... a második félidőben érvényesül majd Tudor taktikája (ha már futballban nem tudja lenyomni Guardiolát)... jön a kezdő támadó hármas... és labdakihozatal-bohóckodás mellőzésével, megkontrázzuk a 133 vádpontban szőkített olajat!
u.i.: Ruben Dias-t szívesen kimenteném ebből a hordából... jól állna a Juventusnak egy ilyen védőklasszis.

delpi0823 2025.06.26. 21:57:25

Nagyon gyenge szinvonalu meccs legyunk oszintek,a city egy Kaluluval jobb kb.

babo0410 2025.06.26. 21:59:35

Ez a meccs rohadt gyenge eddig. Akik odavoltak az előző két meccstől, most leszállhattak a földre. Ugyanaz a gyenge játék, mint akár Allegrivel volt. Mondtam én ennek a csapatnak fizikális gondjai vannak. És én abból, amit 4 hónap alatt Tudor átadott a csapatnak, semmit nem látok.

MdewC 2025.06.26. 22:11:49

@babo0410: hát mondjuk attól két nb3-as csapattól sztem senki nem várt semmit…

James Zabiela 2025.06.26. 22:16:24

Most látjuk,hol is tart a csapat jelenleg!Sehol!

MdewC 2025.06.26. 22:16:26

Mondjuk itt semmi meglepetés nincs.

Ennyit (se) tud ez a keret.

KokoSRB 2025.06.26. 22:18:11

Erre mondják azt, hogy osztály különbség! Sajnos az is egyre egyértelműbb, hogy Koopbol már nem lesz focista soha

MdewC 2025.06.26. 22:23:27

Savona bokaszalag rotty.

Az mennyire para ha szakad?

Rikoo 2025.06.26. 22:24:52

@babo0410: Jó, azért tegyük hozzá, hogy a két kezdő megközelítőleg sincs egy szinten. Talán a cserék után már sikerül megközelíteni a City-t játékban, de más szinten van a két klub...

Rikster 2025.06.26. 22:25:35

Ha eddig nem volt elég a védők sérüléseiből, akkor itt az újabb.

Gabi 69. 2025.06.26. 22:26:14

@MdewC: Örüljünk ha nem szakadt el. Akkor is 4-6 hét kb.

Rikoo 2025.06.26. 22:33:00

Kell a nyár előtt ez, akármilyen csúnya is sajnos. Látni kell, hogy még olasz szinten is gyengék vagyunk, nemzetközi szinthez meg közünk sincs. Van 3 minőségi játékosunk és ennyi. Abból 1 még mindig sérült...

MdewC 2025.06.26. 22:33:13

Át is adtam a terepet az asszonynak a tv előtt. :))

Rikster 2025.06.26. 22:34:45

Kegyetlen ez a "védelem", remélem látják a vezetőink, hogy ez édes kevés ezen a szinten.

James Zabiela 2025.06.26. 22:36:52

Nem csak a csapat kevés, de szerintem Tudor is az! Ide legalább négy játékos kellene különböző posztokra, de nem kutyaütők!De nem lesz itt semmi!Megy minden szépen a maga medrében!

Wizzurah 2025.06.26. 22:41:32

Igazából Bremer-ral egy alapkövünk visszajön a védelembe, meg majd Cabal, remélhetőleg a régi formáikkal, így szerintem amúgy meg leszünk a védelembe, remélem nem gondolták komolyan, én biztosan nem, hogy itt Kelly lesz kezdő meg Savona full középen, szóval.... Az említett két védő alapból kezdő, ezek meg cserének jók.
Az első két meccsen kirakjuk a "legerősebb" kezdőket, ide meg felrakja a szerencsétleneket, miközben elvileg komolyan vettük a meccset és nyerni akarunk. Persze a játékosok is szarok most, de ez szöges ellentéte annak, amit Tudorka nyilatkozott, nem is tudom mit gondolt. Vagytud valamit, hogy a Real sem nyeri meg a csoportját, mert más értelmét nem látom, hogy a két noname ellen toljuk a full teamet, ide meg a B csapatot, hogy a reállal kerüljünk össze kieséses szakaszba. Szóval ja... Ez persze egy semmitérő torna, szóval nem ebből vonok le bármit is, de szerintem eddig sem volt kérdés, hogy ide Tudorka kevés lesz, ez nem most jön felszinre egy tét nélküli meccsen. Csak kezd égő lenni, mondjuk több polcnyi különbség van közte és Guardiola között az nem kérdés.

babo0410 2025.06.26. 22:41:56

@MdewC: Azért voltak, akik abból már levontak következtetést. Szerintem ha nem lesz a nyáron a csapat erőnlétileg rendbetéve, sokat ne várjunk a következő szezontól. Összenyom minket a City

Rocky80 2025.06.26. 22:42:00

@MdewC: áruló! :D

@Rikoo: reality check, inkább most amíg még tudunk mozogni a piacon, meg két szezon között vagyunk.

Mondjuk ennek ellenére nem ezt vártam és nagyon nem tetszik hogy ekkora különbség a vége, nekünk semmilyen meccsen nem szabadna ennyit kapnunk.

babo0410 2025.06.26. 22:42:58

@MdewC: Nem a kereztel van baj. Jöhetne ide Haaland is, itt mindenki leépül.

babo0410 2025.06.26. 22:44:11

@Rikoo: Pedig a keretünk ennyire nem sz.r.

Rocky80 2025.06.26. 22:45:17

@Wizzurah: a kezdő nekem is szúrja a szemem... Rotálni akart ő, csak a B csapat kutya...

Tudorról még ne formáljunk véleményt, ekkora különbség van a két csapat között, ez inkább a realitás.

Gabi 69. 2025.06.26. 22:47:07

A csere sorúk is jobb a kezdőnknél. Nekünk még a kezdőben is van aki nem felel meg ennek a szintnek. Azért akik eddig úgy gondolták hogy Koppi meg Vlahó Juventus szintű játékos azok is rájöhetnek hogy inkább Olasz A 10 helytől lefelé lévő csapaptokba valók.

Rikoo 2025.06.26. 22:47:32

@babo0410: Összetevődnék itt a problémák sajnos. Abszolút igaz, hogy erőnléti problémák vannak. Tudor közelében nincs Guardiola szintjéhez képest edzőként. A játékosok képességei között pedig óriási a különbség. És gondolok itt most különösen a City támadósorra és Juventus védelemre.

Rocky80 2025.06.26. 22:48:19

@babo0410: persze hogy nem, egy aránylag erős kezdőcsapatot ki is tudunk állítani, de abban Yildiz meg Kolo van, Bremer van, Thuram van, stb.

Lényeg a lényeg: minőségi játékosok kellenek a padra is, nincs mese.

MdewC 2025.06.26. 22:48:24

@Rocky80: szépen beszélj a szurkoló barátaiddal. :))

Wizzurah 2025.06.26. 22:48:40

@Rocky80: Én nem szeretném, hogy Tudor legyen az edző, de nem vonok le ebből még semmit és szurkolok neki azért nyilván. Ez egy B csapat, a másik csapatban meg az új igazolások, teli bizonyítási vággyal. Mindkét csapat tovább jutott, az ég világon semmi tétje sem jelentősége, szóval így igaza van, csak nyilván szar látni az 5-1-es eredményjelzőt. Meg mindegyik azt nyilatkozza le, hogy nyerni akarnak meg komolyan veszik, ennek fényében gáz, mert én leszarnám még ezt az eredményt is amúgy.
Az alap kezdőnk szerintem elég jó és nincs ekkora különbség a csapat legerősebb kezdői között. Én city szurkoló is vagyok, remélem mindkettő csapatnak jó szezonja lesz.

MarcoT 2025.06.26. 22:51:15

@Rikoo: meg a két klub pénzügyi lehetőségeire...

babo0410 2025.06.26. 22:51:26

@Rikoo: Igaz amit mondasz, de véleményem az, ha erőnlétileg rendben lennea csapat, nem lenne ekkora különbség.

JuveMI 2025.06.26. 22:52:41

Nos... Tudor ma sokat megmutatott taktikai érzékéből... pont azt játszotta, pont olyan játékosokkal Guardiola ellen, amit nem szabad... a shitty ellen csak a bunker+kontra (labdakihozatali szenvedés nélkül) és erős középpálya (esetleg mid-blokk) kell(ene).
Értem én, hogy nincs értelmes bevethető védője, de na... hát sajnos az oktatófilm be lett fűzve a Misternek!

Gabi 69. 2025.06.26. 22:53:30

@Rocky80: Igazad van nincs megfelelő cserepadunk. Ide jöhetne akárki edzőnek a védelem teljes felépülése után is kellene 4-5 játékos aki egyből kezdő szintű lenne. Nehéz lesz ismét megszerezni a BL helyek egyikét ezzel a csapattal. 3-4 helytől jobbra nem is szabad gondolni de még ahhoz is erősíteni kell.

Rikoo 2025.06.26. 22:53:59

@Wizzurah: Nehéz ezt meghatározni, mert az eddig hírek szerint hasonló átalakítások lehetnek a keretben, mint tavaly nyáron...
Szóval most ez kicsit csalóka, mert a keret játékosainak két harmada bizonytalan helyzetben van.

Rikoo 2025.06.26. 22:54:43

@MarcoT: Na igen...
@babo0410: Na ezzel én is egyetértek.

Wizzurah 2025.06.26. 22:54:46

@MarcoT: Szerintem mi nem költöttünk sokkal kevesebbet összeségében. Csak míg ők tehetséges és ügyes fiatalokat vettek, mi szar floppokat, amik mind bukások lettek.

Wizzurah 2025.06.26. 22:56:04

@Rikoo: Remélem is. Szerintem hátul megleszünk Bremerrel és Caballal papíron, kérdés a formájuk lesz. Középpálya szar továbbra is, pedig arra költöttünk a legtöbbet. Aztán szarabb, mint előtte.

Rikoo 2025.06.26. 22:56:40

@Wizzurah: Hát igen. Giuntoli és Motta egy óriási bukás lett, ezt utólag kijelenthetjük.

tomi12312323 2025.06.26. 22:56:47

Felháborítónak tartom Tudortól ezt a kezdőt. SZÉGYEN! Két megyés csapat ellen a legerősebb csapattal nyerni tudtunk majd az egyetlen komoly meccsen pedig felteszi a Kostic Kelly és társai kezdőt. Minimum félnótás... most bemutatkozott elég rendesen. Remélem kivágják kerül amibe kerül.....

Rikoo 2025.06.26. 22:58:12

@Wizzurah: Thuram szerintem nemzetközi szinten is jó játékos, mellette viszont én úgy érzem, hogy senki sem. Koopmeinersben sokkal több lenne, de eddig óriási csalódás...
Douglas Luiz detto.

Rocky80 2025.06.26. 23:00:36

@Wizzurah: nyilatkozat alapján nem ezt vártam én sem, ez teljesen jogos, az eddig "bizonyított" csapat kellett volna. Próbált pihentetni a következő, fontosabb meccsre, de szegény ember vízzel főz.

Ez most nem esett jól, de a Real ellen már a "gálakezdő" lesz, nekem az is jó ha őket verjük! :D

Rocky80 2025.06.26. 23:03:35

@MdewC: ezt a meccset lepihentük, az a fontosabb! Kettőt így is rúgtunk a B csapattal! :D

Rocky80 2025.06.26. 23:04:29

@Rikoo: ezt a Koopot nem is értem azóta sem. DL-t érteni vélem, de hogy Koop miért nem hozza magát...

Ethan Hunt 2025.06.26. 23:09:30

@tomi12312323: Miután már biztosan továbbjutottunk a csoportból és mert a legjobb csapatunkkal sem lett volna esélyünk nyerni a City ellen ma - azaz a 2.hely és ezzel együtt a Real Madrid vár ránk kedden - így szerintem teljesen észszerű döntés volt pihentetni kulcsjátékosokat és a legfontosabb meccsünkre tartalékolni...

Wizzurah 2025.06.26. 23:13:16

Nyilván a city-nek jóval jobbak az anyagi lehetőségeik, de a bevételeik és az eredményeik is. Ott egy PL-ben kell odaérni a végén, nálunk meg egy harmatosan fos ligában.
Mi Koop-ra költöttünk cirka 60 milliót, DL-re 52-őt, míg ők Marmoursh-ra és Nico Gonzalezre.
Sokkal több pénzük van, de még azt is okosabban forgatják be és vissza, mint mi.
Ők képesek voltak egy nevesincs senki védőt (Taylor Harwood-Bellis) is eladni 23 millióért, egy full kiégett Cancelot 25-ért, Julian Alvarezt 75-ért, amíg mi egy Huijsent eladtunk 20 alatt, Juniort 14-ért, Chiesa-t 12-ért, Keant 13-ért De Wintert 8-ért, Kaio Jorget 7-ért, stb.
Szóval ők még eladni is tudnak, míg mi hihetetlen balfaszok vagyunk eladás terén is. Huijsen azóta real játékos, Keanért lehet lerakják az 52-őt, Chiesa-t is jóval többért lehet el tudják adni, De Winter is már 25 körül mozog, de Kaio Jorge is igen jó szezont futott legutóbb és megint Európába kerülhet, ezúttal 25-ért.
Szóval venni és kinevelni tudnánk. De beépíteni és jól eladni, na azt rohadtul nem. Én csodálom, hogy még csak ennyire süllyedtünk le, mert ilyen szintű anyagi baklövéseket egy olyan klub, ami mögött nem áll ilyen tulajdonos, csődbe viszik az ilyenek...

Rocky80 2025.06.26. 23:15:15

@tomi12312323: túl drasztikus vagy, gondold át! :D

@Ethan Hunt: nem volt jó nézni, sose kapjunk ennyit, de nekem ez bocsánatos lesz ha a Real ellen tovàbbjutunk. Ha a Real lesz! :D

tomi12312323 2025.06.26. 23:15:34

@Ethan Hunt: Egy döntetlen is elég lett volna, hogy elkerüljük a Realt és jó eséllyel még 20 milát keresünk a tornán. Véleményem szerint könnyebb lett volna most egy döntetlent összehozni mint nyerni a Reál ellen, tehát ez minimum amatőr baromság volt. Arról nem beszélve hogy mi a Juventus lennénk és nem egy feltett kézzel kiálló bohócbanda.

goodtimes 2025.06.26. 23:15:41

Hát, ez nagyon gyenge volt. Pihentetés ide vagy oda. Ilyen kezdovel kiállni.... Vlahovic ot rakják be a mosodaba, ez a szerb egy kutyaütő sajnos. Remélem Tudor nak igaza lesz és jól rapihenunk a real ra, és meglepnek majd.

Ethan Hunt 2025.06.26. 23:26:03

@Rocky80: "de nekem ez bocsánatos lesz ha a Real ellen tovàbbjutunk."

És a kezed beleér a bilibe... :D

"Ha a Real lesz! :D"

Ja, nem kizárt, hogy a Salzburg kitömi őket, hiszen a RedBullosok nagy erőt mutattak eddig is... :D

@tomi12312323: "Egy döntetlen is elég lett volna, hogy elkerüljük a Realt és jó eséllyel még 20 milát keresünk a tornán."

Szerintem a legjobb összeállításunkkal sem lett volna semmi esélyünk a mai City ellen, max kisebb a zakó...

"Véleményem szerint könnyebb lett volna most egy döntetlent összehozni mint nyerni a Reál ellen"

Szerintem arra sincs esélyünk, meg erre sem volt és ez teljesen független attól, hogy feltartott kezekkel megyünk-e ki a pályára vagy nem, mert klasszis különbség van a két csapat játékosai között meg az edzők között is...

west30 2025.06.26. 23:30:00

@Wizzurah: Letszamban lehet meglesznek a vedok,viszont minosegben egyaltalan nem.Ha Bremer visszater regi onmagahoz akkor is hianyzik 2 kezdojatekos ebbol a vedelembol.Egyenlore semmi nem utal remenyteljes jovokepre,ha az ember a hosszabbitasokat vagy a felroppeno pletykakat veszi alapul.Valoszinuleg meg melyebbre csuszik a klub a kovetkezo idenyben.

Joachim21 2025.06.26. 23:36:37

Vicces volt az elejétől elolvasni, mert "én ma bízok a sikerben, a kávézaccban is láttam, hogy meg_szuk ma a City-t", és hasonlók. :D A citynek több edzője van mint nekünk épkézláb játékosunk, szóval volt némi esélyünk, 2-3% között valahol.

DE! Azt azért ne felejtsük el, hogy itt van a mi Agnelli-vérű nagyvezírünk, aki tudja a siker receptjét. A Ferrarinál Hamilton hozta el a világbajnoki címet, a Juventusnál meg majd Jadon Sancho fogja. Kell egy angol sztárigazolás és minden meg lesz oldva itt is! Így nem kell a stábbal sem vesződni.

Mtg007 2025.06.26. 23:41:53

@Rikoo: Legutóbb 1 szinten voltunk? :-)

Wizzurah 2025.06.26. 23:44:53

@west30:
Kalulu-Bremer-Cabal, előrébb meg Costa és Cambiaso. Szerintem ez kifejezetten jó kezdő. Csak ugye akkor jön az, hogy kivel rotálnál, sérülés ha jön, eltiltás, stb. De az alap kezdő védelem szerintem kifejezetten erős.

Gabi 69. 2025.06.26. 23:48:13

Szerintem a Real ellen kb. ugyanennyi esélyünk van. Egy meccs és készülhetünk a bajnokságra. Minél előbb eladások, igazolások. Legyen mindenki a fedélzeten nyomni az erőnléti edzéseket mert azok nagyon kellenek.

tomi12312323 2025.06.26. 23:56:34

@Ethan Hunt: A mérkőzés előtti oddsok alapján: A TippmixPro kb. 56.82%, a Vegas.hu pedig kb. 58.14% esélyt adott az esélyesebb csapat győzelmére.
Persze lehet, hogy ott vakok ülnek tudjuk, hogy kis hazánkban nem feltétlenül kell piaci alapon pengének lenned a meggazdagodáshoz, de azért a te véleményed miszerint: "Szerintem arra sincs esélyünk, meg erre sem volt és ez teljesen független attól, hogy feltartott kezekkel megyünk-e ki a pályára vagy nem, mert klasszis különbség van a két csapat játékosai között meg az edzők között is... " nettó baromságnak tűnik.
Arról nem is beszélve, hogy ezeket a számokat a már Kostic és társaival a kezdőben adták a fent említett fogadóirodák........
Én nem látok olyan csapatot jelenleg Európában, aki ellen ne lenne egy 40% esélyünk elkerülni a vereséget. A City pedig végkép nem az....

Juventina7 2025.06.27. 00:01:01

Na sajna csak meglett az a pofon..ejnye, most ezt a ciki eredményt is valahogy kezelni kell. A Realtól is kinézhet hasonló, az már nagyon fájna…Elkann is elmegy a sunyiba, értem én, hogy közel 1 milliárdnyi tőkeemeléseket hajtottak végre, h ne menjen csődbe, vagy a b ligába a klub, de egyszerűen invesztálni kell a csapatba…mert végleg középszer maradunk. Most màr itt van a Tether is, juventino vezérrel, kimeríthetetlen erőforrásaik lennének a klubot újra felvirágoztatni.
Tudorral nem tudom mi lesz, a kezdő összeállítása az ő felelőssége…a mai szerintem nagy hiba volt, akkor is ha megvan a továbbjutás, ilyen lazaságot nem engedhetünk meg magunknak. A lelkesedés, hangzatos lózungok megvannak, csak épp technikai tudásban, edzettségben sehol nem volt az a kezdő.

Ethan Hunt 2025.06.27. 00:14:39

@tomi12312323: Az eredmény meg a látott játék alapján szerinted reálisan lőtték be az esélyeket az irodák az 56,82%-kal meg a 58,14%-kal? Mert éppen ez tűnik nettó baromságnak...

"Arról nem is beszélve, hogy ezeket a számokat a már Kostic és társaival a kezdőben adták a fent említett fogadóirodák........"

Pláne elmebetegek...

Shaky79 2025.06.27. 00:25:07

Megvolt az erőfelmérő, sehol sem vagyunk az élcsapatokhoz képest! Most sokkal jobb mint az elmúlt évben...ja nem, csak Tudor juventino, neki el van nézve, bármilyen szar teljesítmény! Az egyenes kiesés lutri, ott bármi lehet, kíváncsi leszek a taktikára!

ggbuffon 2025.06.27. 08:02:05

Illene a helyen kezelni ezeket a klub vb meccseket es nem a vegletek kozott mozogni ezek megitelesekor. Kb a loteri koborkutyat nem erdekli ez a bohockodas a nyar kellos kozepen.

Barza 2025.06.27. 08:47:22

Hát srácok úgy érzem nincs csapatunk. Nem a tegnapi meccs miatt, már régóta ezt érzem. Tudor utolsó meccsein és itt a két győztes meccs alapján is azt éreztem, hogy nincs játékunk. De már előtte sem volt (bár Motta első három meccse meglepően jól nézett ki). Tudom sokan látják Tudor munkáját a csapatban én semmit. Ez nem egy Tudort fikázó bejegyzés.
Azt gondolom, vannak itt jó játékosok és szerintem Allegri, Motta és Tudor is tud sikeres lenni majd még máshol. Nem itt a probléma. Játékosok terén nyilván kellene góllövő csatár, a védelembe egy két stabil ember még és a középpályára legalább két igazán kreatív szervező, akik váltani is tudják egymást és együtt is tudnak játszani.
De ha ezek meglennének, akkor sem lennénk szerintem előrébb (na jó egy kicsit). Most már jó ideje bennem van, hogy hatalmas identitás válsággal küzdünk és nem tudom van e innen kiút. A Conte féle motivátor magyarázattal nem értek egyet, mert ha plusz motiváció kell ahhoz, hogy egy profi focista kitegye mindenét a pályára, akkor azt el kell zavarni. Mi elvesztettük azt a bizonyos Juve gént. És egy Chiellini arra nem elég, hogy ezt visszaszerezzük. Akármekkora harcos volt a pályán ő nem megy le az öltözőbe pofán verni egy két link f@aszt, mert alapjában véve ő egy aranyos ember, és különben is a gazdasági vonalon nyomul.
Szóval úgy érzem nagy a baj, nincsenek Juve génnel rendelkező játékosaink (talán 2-3, de ők nem igazi vezető típusok, hanem olyanok akik szívvel lélekkel beállnának egy vezető mögé. A vezetés folyamatosan formálódik nincs igazi irány. Az igazi szurkolók (ultrák) egyre jobban elpártolnak a csapattól.
És közben szomorúan néztem az inter játékát a River ellen. Utálhatjuk őket, de van csapatuk és játékuk és talán identitásuk is, még a csúfos BlL döntő után is. Ráadásul úgy néz ki a Milan és a Napoli is elég jó irányba halad.
Félek, hogy mi a mencseszteri utat követjük, annak is a vörös oldalát :(

Mtg007 2025.06.28. 09:13:36

@ggbuffon: Ó nagyon is érdekel mindenkit. Nem láttad milyen bónuszokat osztogatnak már a gólokért is? Ha valakit akkor főleg minket érdekel.

Mtg007 2025.06.28. 09:14:29

@Shaky79: Lehullt a lepel. Nem csak az edző személye bűzlött, a keret, vezetőség. Kb minden

Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1922) bajnokság (3666) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (52) edző (1049) elemzés (40) előzetes (921) Európa Liga (171) felkészülés (147) hírek (1736) játékosokról (10545) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2561) Klubvilágbajnokság (21) meccsek (4521) mercato (4403) nyilatkozat (7897) Olasz Kupa (338) összefoglaló (469) pletyka (4423) Primavera (20) szavazás (17) szuperkupa (103) történelem (54) válogatott (182) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (345) video (259) Címkefelhő
süti beállítások módosítása