Macskamentők blog

Macskamentők blog

Hírek a gazditól: Bea

2020. április 24. - Macskamentők

Gyönyörű Bejjáról kaptam egy rakat képet szintén!
Nehéz kiválasztani melyik a legjobb.
Nekem ez a combos nagyon tetszik!
Kaptam levelet is..

“A karanten miatt elvesztettem az idoerzekem pedig akartam 1 eves szulinapos kepet kuldeni, na mindjart kuldok parat. Boldodgszulit kivan a tobbi 3 tejesszajunak is Domino (Bea), halasak vagyunk neked, hogy itt lehet! 

Nagy öröm látni!
Most ő Dominó

Boldog szülinapot gyerekeim!!

bea_bfg.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása