Macskamentők blog

Macskamentők blog

Bandi itt hagyott minket!

2018. április 21. - Macskamentők

Halott macska levele nektek Emberek!

Reggelre meghaltam:
Miért??
Mert valami felelőtlen ember beszaporított!
Mert ivarosan kószáltam az utcákon, elütött egy autó és ripityára tört a hátsó részem .
Pedig nem voltam már fiatal siheder, régóta róttam az utam. Vesém is tropa volt.
Egy aranyos lány megtalált, bevitt a Sánta kutya orvosi rendelőbe. Ott szerettek, vigyáztak rám.

A műtét sikerült. Összerakták a csontjaim, majd a Macskamentők alapítványhoz kerültem.
Itt is nagyon jó volt, jó kajákat kaptam, de valahogy nem ment igazából az evés, így visszavittek a rendelőbe.

De ma feladtam. Nem bírtam tovább az élet terheit! Elaludtam örökre!
Nincsenek fájdalmak, csak béke van.

Köszönöm azoknak akik próbálták helyrehozni más felelőtlen ember hibáit és segíteni nekem!

Az én esetemen okulva: ne szaporíts!
Ne hagyj minket ivarosan!
És főleg mindenféle kószálni!

Bandi kandúr

(Ha a virtuális gazda utalt vagy adományozott kérem, rendelkezzen Bandi kandúr örökségéről!)

Megint maradt a sírás és a fájdalom!
Ami nekünk jut osztályrészül..
Nem sokáig ismerhettem és szerethettem Bandit.
De egy végtelenül kedves és jó cica volt!
Emléke örökre a szívembe égett!!
Ahogy a többi elvesztett állaté is!
Akik majd körülvesznek minket ha követjük őket!

Nyugodj békében Bandi!
7 napot kaptál! :(

bandi_bfh.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása