Macskamentők blog

Macskamentők blog

Isten veled, Cirbó!

2017. április 30. - Macskamentők

Vártam,vártam türelmesen, tovább nem tudtam.
Hogy is volt? Kicsi voltam és cuki. Befogadtak. Szerettek. Jó életem volt. Megöregedtem. Aztán nem kellettem, azt mondták:családi okokból mennem kell. Egy alapítványhoz kerültem. Szeretgettek,de túl sokan voltunk. Akik jöttek nem akartak, fiatalok kellettek, öreg vagyok és cirmos ...mondták...ráadásul egy ideje fájt mikor pisiltem. Orvoshoz vittek, szurit kaptam. Jobb lett. Túl sok vizet nem zavartam. Egy szimpatikus párnát kisajátítottam. Azon aludtam s vártam, még mindig vártam...De ma feladtam. Tegnap este lefeküdtem és meghaltam a kedvenc párnámon.Elaludtam örökre.
Kérlek Titeket fogadjátok be az idős cicákat utolsó éveikre hónapjaikra, napjaira. Bár jó életem volt itt az alapítványnál. Igazán jókat ettem, gyógyítottak, simogattak. De mégiscsak jobb minden cicának családban, gazdánál!
Ég Veletek! Köszönöm mindenkinek aki támogatta utolsó időmet!
Szeretettel:Cirbó macska
Élt:15 évet.
Meghalt:április 30-án

Isten veled öreg cica!
Soha nem felejtünk!
Légy boldog a cicamennyországban a társaiddal!

cirbo1028_bfh.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása