Macskamentők blog

Macskamentők blog

Árvácska gazdit keres!

2017. április 30. - Macskamentők

Akik ismertek tudjátok, hogy mikor az Illatosra megyek, előnyben részesítem az öregeket, szerencsétleneket.
De ma mikor bementem és pakolásztuk el a macskákat kétségbeesett ordítást hallottam egy ketrecből. Megyek a hang irányába és ez a gyönyörű macska ült ott. Üvöltött, mint az őrült. Ahogy kinyitottam a ketrecet dorombolt, tört ki a rabságból. Úgyhogy elhoztam.
Nyakában még ott a kis csengőcske. Direkt nem szedtem egyből róla le, hogy lássa a gazdi aki leadta. Látszik rajta, hogy egy tiszta, rendezett állat. Bár sem oltása, sem ivartalanítása nincs meg.
Nem ismerem az emberek élethelyzetét, de vajon mi késztet arra valakit ,hogy így betegye őt ide?? Ha a gazda olvassa, írja már meg nekem!!
Szóval gazdikereső a Macskamentők alapítvány szárnyai alatt. Fiatal kan macska. Többi macskát utálja, már most szenved a közelségüktől. Szerintem lehet, hogy kijárós volt, mert háromszor rohant ki az ajtón, úgy futottam utána. Úgyhogy biztonságos helyen akár kijárással is. Bővebb infók később lesznek. Nem tudom van e neve....ha megtudom, megtartjuk. Legalább ez maradjon meg neki...
Addig Árvácska a neve...

Gazdihoz kerülésig várja a virtuális gazdikat is!
Gazdikeresőnket támogathatjátok pénzadománnyal a Raiffeisen Banknál vezetett 12012307-01195906-00100004 számlaszámon, közlemény: Árvácska, kedvezményezett: Macskamentők Alapítvány
Tápot vagy egyéb eledelt leadhattok a Budapest Récsey Center Fressnapf üzlet adománygyűjtőjében, vagy egyeztetés után személyesen átvesszük Pesten. Minden segítségért nagyon hálásak vagyunk mi is és a cicák is, köszönjük szépen!

Örökbefogadási szándék esetén írjatok pár soros bemutatkozó levelet a macskamentok@gmail.com címre!

arvacska_bf.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása