Macskamentők blog

Macskamentők blog

Mandula gazdit keres!

2014. június 15. - Macskamentők

Szerető, gondoskodó gazdit keresek!

Egy éves, ivartalanított ezüstcirmos cica vagyok. Jelenleg lakásban lakom, de minden érdekel, ami ezen kívül lehet.

Nagyon hálás vagyok az embereknek, mert befogadtak, amikor pici koromban, nagyon betegen az utcán kóboroltam. Rengeteg szurit kaptam, de most már a doktor bácsitól sem félek, bár a szállítóládába nem szeretek lenni...

A mostani gazdim csak ideiglenesen fogadott be, mert nagyon sokat dolgozik, nem tud velem sok időt tölteni, de hétvégenként sokat lustálkodunk együtt, nagyokat alszunk a hangos dorombolásomra. Nagyon szeretek játszani, kedvencem a labda, imádom a focit és nagyon örülök, hogy elkezdődött a VB, vártam már.

De sokkal türelmetlenebbül várom a végleges gazdimat, akit örökké szerethetek, és aki örökké szeretni fog engem is.

Érdeklődni az alábbi elérhetőségeken lehet:

e-mail: Beatrix.na@gmail.com

telefon: 06-20-475-6003

Mandula.jpg

Mandula_.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása