Macskamentők blog

Macskamentők blog

Nina gazdit keres!

2014. január 29. - Macskamentők

Azt kérte, adjam át nektek ezt az üzenetet: "Sziasztok Cicabarátok! Mint látjátok a képemen, én "csak" egy cirmos cica vagyok. Nem vagyok kiscica, édibédi pofival, de én is szép vagyok. Már nem mászok függönyre, nem kakilok az alom mellé, tudok szépen hízelegni, dorombolni, puszit adni. Keresem azt az álomgazdit, aki mindezt értékeli bennem és életem hátralévő részére, ami akárhogy is számolom még biztos lesz tíz év, ha nem több... szeretetet, meleg otthont és finomságokat adna nekem! Köszönöm, hogy elolvastátok és mindenkinek megmutattok ezen az izé..őőő... interneten vagy min.... Puszi mindenkinek!"

Amint látjátok nincs nagy kérése.....csak arra vágyik, amire minden cica, egy otthonra.

Ha Nina szívhez szóló üzenete a te szívedet dobbantotta meg, ide írj: macskamentok@gmail.com

Page_1_8.jpg

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása